مزایای و تکنیک های بهینه سازی وب سایت

تاريخ:يازدهم اسفند 1399 ساعت 15:47   |   کد : 27   |   مشاهده: 10211

بسیاری از صاحبان وب سایت مایل هستند با بهینه سازی سایت خود را در نتایج بالای موتورهای جستجو خصوصا گوگل مشاهده کننداگرچه بسیاری از صاحبان وب سایت مایل هستند سایت خود را در نتایج بالای موتورهای جستجو خصوصا گوگل مشاهده کنند اما گاهی اوقات ، آنها با شرایطی مواجه می شوند که بهینه سازی سایت درست انجام نشده و عدم درک صحیح از سئو و اثرات بلند مدت آن در روی کسب و کار ندارند.

عموم مردم سئو را به دلایل زبر مورد توجه قرار می دهند:

• سئو ترافیک رایگان زیادی را روی وب سایت شما می آورد که شامل تبلیغات کلیکی نمی شود.

• حتی شرکت هایی که تبلیغات گوگل را انجام می دهند، بخش بزرگی از ترافیک های جستجو را از دست می دهند. حدود 70 درصد مردم روی نتایج ارگانیک جستحوی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی کلیک می کنند.

• کاربران اینترنتی به نتایج ارگانیک سرچ گوگل اعتماد بیشتری می کنند.

قبل از آنکه شما از یک شرکت سئو که به طور حرفه ای خدمات بهینه سازی سایت را انجام می دهد استخدام کنید. از شما تقاضا داریم که متوجه باشید گوگل چگونه کار می کند، چه مطالبی به عنوان راهنمای وبمستر گوگل بیان می شود؟

چگونه موتورهای جستجو کار می کند؟

وقتی شما پشت کامپیوتر یا لپ تاپ شخصیتان نشسته اید و در صفحه گوگل هستید، با لیستی از سایت ها در هر زمینه ای مواجه می شوید. چگونه گوگل صفحه ای را که مطابق با جستجوی شما هست پیدا می کند؟ و چگونه نتایج جستجو را تعیین می کند؟

گوگل را مطمئن سازید که درباره وب سایت شما می داند:

برای اینکه مشاهده کنید که آیا گوگل دریاره وب سایت شما می داند، کافی است به این شکل جستجو کنید:

[site:parsico.net]

اگر صفحاتی از سایت شما نشان داده شد مشخص می شود که قبلا توسط گوگل ایندکس شده اند. اگر به نمایش گذاشته نشده بود ، پس سایت شما ایندکس نشده است و یا اینکه هنوز گوگل آن را کشف نکرده است. بنابراین شما باید این صفحات وب سایت را با گوگل آشنا سازید:

http://www.google.com/submityourcontent/website-owner

ابزار گوگل وبمستر:

گوگل وبمستر در نتایج جستجوی شما تاثیر مثبتب خواهد داشت و باعث افزاش رتبه شما در موتور جستجوی گوگل خواهد شد. گوگل وبمستر برای شما گزارش های جزئی درباره صفحات ایندکس شده در گوگل فراهم می کند. برای شروع به کار آن، باید به لینک زیر مراجعه و ثبت نام کنید :

https://www.google.com/webmasters/tools

 

منبع: http://parsico.net

http://www.negarcms.ir/News/1/27
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

نگار